Reklamace

Naše společnost PSí HUBÍK se věnuje zakázkovému šití více než 20 let. Za tu dobu jsme načerpali řadu zkušeností. Sjednání zakázky probíhá velmi pečlivě.

Odborný prodejce věnuje maximální pozornost tomu, abyste měli jasnou představu o tom:

  • jak bude Váš lyžařský oděv vypadat
  • a jak Vám bude sedět velikostně.

Pro sjednání zakázky alespoň jednou preferujeme návštěvu našeho prodejního místa v Tlumačově. Pokud však bydlíte od nás daleko nebo se z časových důvodů nemůžete do naší prodejny dostavit, pak lze využít on-line objednávky a veškeré potřebné informace jsou s Vámi konzultovány telefonicky a přes mail.

Pokud obdržíte hotovou zakázku a máte výhrady k velikosti, pak nás ihned kontaktujte, abychom se domluvili na způsobu nápravy. Naše firma je tu od roku 1990 a vždy je pro nás důležité, aby byl náš zákazník maximálně spokojen.

V případě, že oděv potřebuje dodatečnou úpravu, je dobré osobně navštívit náš výrobní závod v Tlumačově, abychom provedli potřebnou dokumentaci k upravení produktu.
Pokud to Vaše vzdálenost bydliště či časová zaneprázdněnost nedovoluje, pak nám potřebnou dokumentaci pro výrobu nafotíte podle našich instrukcí sami a výrobek nám zasíláte poštou. Po úpravě, na kterou potřebujeme cca 14dnů, Vám oděv odešleme opravený zpět.

K výrobě používáme ty nejlepší materiály a věnujeme velkou pozornost zpracování, proto reklamace u našich produktů jsou velmi nízké. Pokud reklamace nastane, postupujeme podle platného reklamačního řádu.